Hostet af MCB A/S



26. september 2020

Gode råd til kids-, teen- ungdoms- og seniorstævner

Kategori: DVBF/MJVB
Se i øvrigt også på følgende Link: www.mjvb.dk
Alle stævner afvikles selvfølgelig efter gældende retningslinjer, dette tillæg skal ses som en praktisk hjælp til afvikling.

Før stævnet
Turneringsledelsen opfordrer til:

     Alle skal medbringe deres egen håndsprit
     Alle skal være omklædt hjemmefra – og de kan også med fordel klæde om og bade hjemme efter stævnet
     At så få forældre/tilskuere deltager til stævner som muligt, hvis der ikke findes siddepladser i hallen. Forældrene/tilskuerne tæller med i det antal der må samles, jf. det gældende forsamlingsforbud.

Under stævnet

     Find en stævneansvarlig til hvert stævne, der har overblikket over, hvor man må være. Er der flere haller i samme bygning, må der gerne være op til forsamlingsforbuddets grænse i hver hal (to stævner), bare hvert stævne har sin indgang samt hver deres toilet område. Det er vigtigt, at de to stævner ikke blandes, og at evt. forældre ikke går fra et stævne til det andet stævne.
     Alle afspritter hænder inden de kommer ind i hallen
     Der siges ”Tak for kampen” på afstand. Giv ikke hånd, men vink i stedet
     Sprit hænder efter hver kamp (evt. også ved sidebyt. Hvis muligt skal holdene blive på samme side)
     Husk 1 m. afstand mellem spillerne, når de ikke spiller kamp. Opfordre hvert hold til at have en samlet base ét sted i hallen
     Medbring egne fløjter – en fløjte pr. dommer
     To muligheder ved pointtælling:
         Brug kun kampskemaer + egen kuglepen til point tælling ELLER
         Brug pointtavler, her kan man benytte engangshandsker ellers skal pointtavler sprittes af efter hver kamp
     Afspritning af fællesudstyr mellem kampene
     Har man bod eller cafeteria, så husk der skal være 1 m. afstand i køen
     Mind hinanden på retningslinjerne til trænermødet inden stævnet går i gang
     Er der tilskuerpladser, skal forældre/tilskuere sidde på samme plads under og efter kampene. Tilskuere må ikke blande sig med de aktive under stævnet. Der må pt, være max. 500 i hallen til kampe inkl. de aktive, frivillige, hallens personale m.m.






Kalender
09-08-2021
Opstart sæson 2021/2022
For U15-17-19-21 og senior
Se mere under fanen træningstider
Læs mere
06-09-2021
Dato for Kids opstart sæson 2021-2022
Kids opstart
se mere under fanen træningstider
Læs mere
29-09-2021
Holstebro. 2. Div. - Ikast 2.
Onsdagskamp
MT: 17:30
Spillested: Stadionhallen
Læs mere
Seneste nyt
24-05-2021
Kategori: Klubben
15% Rabat kort fra Sport24
Så er det tid til at få skiftet medlemsrabatkortene ud fra Sport24
Læs mere
28-04-2021
Kategori: 2. division Damer Vest
Rækkeinddeling 2021-22
2. Div. Damer Vest

ASV Aarhus.
Læs mere
19-03-2021
Kategori: Klubben
Sommer sæsonen i gang
Beachvolley i 3 graders varme
Stor tak for lyset til Holstebro kommune.
Læs mere
02-12-2020
Kategori: Klubben
SPONSOR NYT
I Holstebro KFUM Volley, er vi utrolig stolte over, at vores trofaste sponsorer ...
Læs mere
28-10-2020
Kategori: Klubben
VELKOMMEN TIL VORES NYE SPONSOR THISTED FORSIKRING
FÅ RABAT PÅ KONTINGENT - TRYK PÅ THISTED FORSIKRING I SPONSOR FEL...
Læs mere